Ft

Síelés

Karcold az ívet és vigyázz az egészségedre!

 

Kedvezmény

Az “OTM” kuponkód megadásával összeállításod 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg!

Betöltés...

Vitamin és ásványi anyag* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Fehérje* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Aminosavak* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

ZMA* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Omega 3* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:
Add-Ons Option Total:
Komponensek összege:
Teljes összeg:

Ne felejts el minden kötelezőnek jelölt terméket kiválasztani, hogy teljes lehessen a csomagod! Ami kimaradt:

Mit érdemes tudnod erről a csomagról?

Síelés során az egyik legfontosabb, hogy odafigyelj a megfelelő folyadékpótlásra, a szénhidrátraktárak feltöltésére, vércukorszinted stabilizálására, de a hosszú napok után a megfelelő regenerációt is biztosítani kell a szervezeted, izomzatod számára.

Vitamin és ásványi anyag

A szervezet egyensúlyának fenntartása érdekében a legfontosabb táplálékkiegészítőkről beszélünk. Aktív fizikai igénybevétel esetén különösen fontos, hogy pótoljuk a nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat. Az antioxidánsokat is tartalmazó sportolói multivitaminok mellett kiemelten fontos odafigyelni a megfelelő C, E, B12, és D vitaminok, valamint a Ca, Mg és a Vas pótlására is.

Fehérje

Egy hosszú síeléssel töltött nap után, illetve egy kemény edzés után az egyik legfontosabb feladat, hogy megállítsuk a fehérjebontást a szervezetben. Erre kiváló megoldást nyújtanak a rendkívül gyorsan felszívódó tejsavó fehérje készítmények. Nem csak a zsírmentes testtömeg megtartásában, de az izmok védelmében is kiemelten fontos szerepük van.

Aminosavak

Mint minden állóképességi sportnál, az egyik legfontosabb kiegészítők az aminosavak, különösen a BCAA, melyek segítenek meggátolni izomzatod leépülését a kialakuló kalória deficites, katabolikus állapot során. Edzés / síelés előtt, közben és után is javasoljuk. Extra energiával látja el az izmaidat, csökkenti a fáradtságérzetedet, valamint izomépítő hatásával segít a gyorsabb regenerációban is.

ZMA

A komoly fizikai terheléssel járó sportok esetében, így síelés során is, a cink és a magnézium hiánya folyamatos kockázati tényező. A ZMA szabadalmaztatott kötésű cink-magnézium-B6 szinergikus kombinációját tartalmazza, mely természetes úton segíti az izomerőt fokozó tesztoszteron és más anabolikus hormonok termelődését. A ZMA segít a korai fáradékonyság, valamint az izomgörcsök elkerülésében, de hozzájárul az izomzat megfelelő regenerálódásához is.

Omega 3

Sokan legyintenek rá, azonban állóképességi sportok mellett talán ezzel a kiegészítővel kellett volna kezdenünk a leírást. Az egészséges csontokért, az izomláz és a savasodás csökkentése, az ízületek rugalmasságának megőrzése érdekében kiemelten ajánljuk az Omega 3 készítményeket. Nemcsak jótékony hatásai miatt, de megelőzés céljából is nélkülözhetetlen.

Ne feledd!

Mindig legyen egy kis tartalék energia a zsebeidben, ha síelni indulsz! Célszerű egy-két csokit, vagy magas szénhidráttartalommal rendelkező fehérjeszeletet beszerezni.

Ajánlás – Ízületvédők

Ízületeink épségének megőrzése mozgásunk záloga, így fontos, hogy már azelőtt odafigyeljünk rá, mielőtt a baj megtörténne. Évente legalább egyszer, például felkészülési időszakban javasolt egy kúrát tartani ízületvédők szedéséből.

Amennyiben kérdésed / kérésed merült fel a csomag kapcsán, írj nekünk a [email protected] e-mail címre!