Futás

Ft

  • Futás

Futás

Gyűjtsd okosan a kilómétereket és őrizd meg egészséged!

 

Kedvezmény

Az “OTM” kuponkód megadásával összeállításod 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg!

Betöltés...

Vitamin és ásványi anyag* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Fehérje* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

Aminosavak* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

L-carnitine* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Omega 3* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:
Add-Ons Option Total:
Komponensek összege:
Teljes összeg:

Ne felejts el minden kötelezőnek jelölt terméket kiválasztani, hogy teljes lehessen a csomagod! Ami kimaradt:

Mit érdemes tudnod erről a csomagról?

Futás után az első és legfontosabb, hogy pótoljuk az elvesztett folyadékmennyiséget. Ha ezzel rendben vagyunk, jöhet a vércukorszint stabilizálása, a szénhidrátraktárak feltöltése és az izomzat megfelelő támogatása.

Vitamin és ásványi anyag

A szervezet egyensúlyának fenntartása érdekében a legfontosabb táplálékkiegészítőkről beszélünk. Aktív fizikai igénybevétel esetén különösen fontos, hogy pótoljuk a nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat. Az antioxidánsokat is tartalmazó sportolói multivitaminok mellett futók esetén kiemelten fontos odafigyelni a megfelelő C, E, B12, és D vitaminok, valamint a Ca, Mg és a Vas pótlására is. Vas – folsav szedését évente 1-2 alkalommal kúraszerűen javasoljuk.

Fehérje

Nincs az a shake, ami pótolhatná a megfelelő étkezést, de futás után az egyik legfontosabb feladat, hogy megállítsuk a fehérjebontást a szervezetben. Erre kiváló megoldást nyújtanak a rendkívül gyorsan felszívódó tejsavó fehérje készítmények. Nem csak a zsírmentes testtömeg megtartásában, de az izmok védelmében is kiemelten fontos szerepük van.

Aminosavak

Az egyik legfontosabb kiegészítő minden futó számára, legyen szó hobbi futásról vagy akár maratonra készülésről. A BCAA aminosavak segítenek meggátolni izomzatod leépülését a futás során kialakuló kalória deficites, katabolikus állapot során. A BCAA fogyasztását főleg futás előtt javasoljuk, de edzés után a fehérjédhez is keverhetsz belőle: extra energiával látja el az izmaidat, így csökkenti a fáradtságérzetedet, valamint izomépítő hatásával segít a gyorsabb regenerációban is.

L-Carnitine

A legtöbben a zsírégetés kapcsán ismerik az L-carnitine-t, hiszen szerepe van mind az izomépítésben, mind a zsírok lebontásában. Futás mellett alkalmazva a teljesítményre gyakorolt hatását emelhetjük ki. Leegyszerűsítve a testzsír lebontása révén extra energiát biztosít a szervezet számára. Hosszabb, legalább 40 perces edzések esetén ajánljuk.

Omega 3

Sokan legyintenek rá, azonban futás mellett talán ezzel a kiegészítővel kellett volna kezdenünk a leírást. Az egészséges csontokért, az izomláz és a savasodás csökkentése és az ízületek rugalmasságának megőrzése érdekében futók számára különösképpen ajánljuk az Omega 3 készítményeket. Nemcsak jótékony hatásai miatt, de megelőzés céljából is nélkülözhetetlen.

Hosszú távon jól jön az extra energia! Töltődj fel energizálóinkkal!

Ajánlás – Ízületvédő

Ízületeink épségének megőrzése mozgásunk záloga, így fontos, hogy már azelőtt odafigyeljünk rá, mielőtt a baj megtörténne. Ennek érdekében megelőzés céljából javasolt évente legalább egy kúrát tartani ízületvédők szedéséből.

Amennyiben kérdésed / kérésed merült fel a csomag kapcsán, írj nekünk a [email protected] e-mail címre!