bringa

Ft

  • bringa

Bringa

Gyűjtsd okosan a kilómétereket és őrizd meg egészséged!

 

Kedvezmény

Az “OTM” kuponkód megadásával összeállításod 10% kedvezménnyel vásárolhatod meg!

Betöltés...

Vitamin és ásványi anyag* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Fehérje* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

Aminosavak* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

ZMA* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

L-carnitine* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Omega 3* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:
Add-Ons Option Total:
Komponensek összege:
Teljes összeg:

Ne felejts el minden kötelezőnek jelölt terméket kiválasztani, hogy teljes lehessen a csomagod! Ami kimaradt:

Mit érdemes tudnod erről a csomagról?

Egy-egy tekerés alkalmával több órás fizikai igénybevételre kell felkészülnöd. Kiemelten fontos, hogy odafigyelj a megfelelő folyadékpótlásra, a szénhidrátraktárak feltöltésére és vércukorszinted stabilizálására, de bringázás után a megfelelő regenerációt is biztosítani kell a szervezeted, izomzatod számára.

Vitamin és ásványi anyag

A szervezet egyensúlyának fenntartása érdekében a legfontosabb táplálékkiegészítőkről beszélünk. Aktív fizikai igénybevétel esetén különösen fontos, hogy pótoljuk a nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat. Az antioxidánsokat is tartalmazó sportolói multivitaminok mellett kiemelten fontos odafigyelni a megfelelő C, E, B12, és D vitaminok, valamint a Ca, Mg és a Vas pótlására is.

Fehérje

Egy hosszabb tekerés után az egyik legfontosabb feladat, hogy megállítsuk a fehérjebontást a szervezetben. Erre kiváló megoldást nyújtanak a rendkívül gyorsan felszívódó tejsavó fehérje készítmények. Nem csak a zsírmentes testtömeg megtartásában, de az izmok védelmében is kiemelten fontos szerepük van.

Aminosavak

Mint minden állóképességi sportnál, az egyik legfontosabb kiegészítők az aminosavak, melyek segítenek meggátolni izomzatod leépülését a kialakuló kalória deficites, katabolikus állapot során. Fogyasztását edzés előtt, közben, de edzés után is javasoljuk, akár a fehérjédhez is keverhetsz belőle: extra energiával látja el az izmaidat, csökkenti a fáradtságérzetedet, valamint izomépítő hatásával segít a gyorsabb regenerációban is.

ZMA

A komoly fizikai terheléssel járó sportok esetében, így a kerékpározásnál is a cink és a magnézium hiánya folyamatos kockázati tényező. A ZMA szabadalmaztatott kötésű cink-magnézium-B6 szinergikus kombinációját tartalmazza, mely természetes úton segíti az izomerőt fokozó tesztoszteron és más anabolikus hormonok termelődését. A ZMA segít a korai fáradékonyság, valamint az izomgörcsök elkerülésében, de hozzájárul az izomzat megfelelő regenerálódásához is.

L-Carnitine

A legtöbben a zsírégetés kapcsán ismerik az L-carnitine-t, hiszen szerepe van mind az izomépítésben, mind a zsírok lebontásában. Állóképességi sportok esetén a teljesítményre gyakorolt hatását emeljük ki, segít az energiaszint fenntartásában. Leegyszerűsítve a testzsír lebontása révén extra energiát biztosít a szervezet számára.

Omega 3

Sokan legyintenek rá, azonban állóképességi sportok, különösen kerékpározás mellett talán ezzel a kiegészítővel kellett volna kezdenünk a leírást. Az egészséges csontokért, az izomláz és a savasodás csökkentése és az ízületek rugalmasságának megőrzése érdekében kiemelten ajánljuk az Omega 3 készítményeket. Nemcsak jótékony hatásai miatt, de megelőzés céljából is nélkülözhetetlen.

Hosszú távon jól jön az extra energia! Töltődj fel energizálóinkkal!

Ajánlás – Ízületvédők

Ízületeink épségének megőrzése mozgásunk záloga, így fontos, hogy már azelőtt odafigyeljünk rá, mielőtt a baj megtörténne. Ennek érdekében megelőzés céljából javasolt évente legalább egy kúrát tartani ízületvédők szedéséből.

Amennyiben kérdésed / kérésed merült fel a csomag kapcsán, írj nekünk a [email protected] e-mail címre!