Ft

Szívünk egészsége

Betöltés...

Q10 / Lecithin* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

Magnézium* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

Esszenciális zsírsavak* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

Antioxidáns* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

C-vitamin* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:

Fokhagyma kivonat* Opcionális

Választás törlése
Részösszeg:
Add-Ons Option Total:
Komponensek összege:
Teljes összeg:

Ne felejts el minden kötelezőnek jelölt terméket kiválasztani, hogy teljes lehessen a csomagod! Ami kimaradt:

Mit érdemes tudnod erről a csomagról?

Q10

Sejtszinten növeli az energiatermelést a szervezetben, erősíti a szívet és javítja az immunrendszert. Szervezetünk hozzávetőlegesen 30 éves korunkig képes előállítani ezt a létfontosságú fehérjét, mely kiemelten fontos:

  • az állóképesség növelésben,
  • az energiatermelés serkentésében,
  • a fogyás elősegítésében,
  • a szív és az érrendszer védelmében
  • antioxidáns hatásának köszönhetően az öregedési lassításában.

A Q10 természetes forrásai a halak (szardínia), húsok, szárnyasok, az olívaolaj, a szójabab, a diófélék, a mandula, az olajos magvak, a spenót és a brokkoli.

Magnézium

A szervezet számára nélkülözhetetlen ásványi anyag, több mint 300 enzim működéséhez szükséges. Az idegrendszer mellett a csontok és a fogak felépítésében a kalcium mellett fontos szerepet tölt be. Emellett:

  • szabályozza a sejtek hártyájának áteresztőképességét;
  • hatására nő az érfalak rugalmassága;
  • javul a szívizom összehúzódó képessége;
  • segíti a szív munkájának hatásfokát.

A magnézium természetes forrásai a zöldségfélék, hüvelyesek, gabonafélék (különösen azok héja), gyümölcsök, a tejtermékek és halak.

Esszenciális zsírsavak

Az esszenciális zsírsavak, más néven telítetlen zsírsavak régóta szerves részeit képzik táplálkozásunknak, de csak az utóbbi években fedezték fel valódi jelentőségüket, és szervezetünkre, fejlődésünkre gyakorolt pozitív hatásait:

  • Mérséklik a vér koleszterinszintjét, ezáltal csökken az érelmeszesedés és szívinfarktus kialakulásának a kockázata;
  • Kiemelt szerepet töltenek be a zsírok szállításában;
  • Fontosak a prosztaglandinok (gyulladásgátló) képzésében;
  • Támogatják az immunrendszert;
  • Fontos szereplői a sejthártyák és idegrendszer felépítésének;
  • Kismamák számára különösen fontos a magzat fejlődése szempontjából, valamint mérsékli a koraszülés előfordulását, de a gyermek megfelelő fejlődésében is kiemelt szerepet tölt be.

Az esszenciális zsírsavak néhány természetes forrása: tengeri halak.

Antioxidánsok

Szervezetünk létfontosságú alkotóelemei az antioxidánsok, melyek egy részét növényi, másik részét állati forrásokból vihetjük be. Az antioxidánsok lényege, hogy a szervezetben végbemenő “lebontó” folyamatok (égési / oxidációs folyamatok) során keletkezett szabad gyököket megkötik, ezáltal megkímélik szervezetünket az “oxidatív stressztől”. A rendkívül reakcióképes molekulák, szabad gyökök számának megemelkedése a szervezetre káros hatást gyakorol. Az antioxidánsok ezeket a szabad gyököket képesek hatástalanítani. A bevitt antioxidánsok szerepe állandó vita tárgya, jótékony hatása nem igazolt.

C-vitamin

A C-vitamin számunkra legfontosabb jótékony hatása, hogy fokozza immunrendszerünk működését. Ha érezzük, hogy valamilyen betegség kerülget bennünket, netán itt az influenza-szezon, megelőzés céljából nyugodtan elkezdhetjük a szedését. Sokan nem tudják, hogy a C-vitaminnak antioxidáns hatása is van, azaz kémiai szerkezete révén megköti a szabad gyököket. Sokan úgy vélik, hogy ennek köszönhetően a rákkeltő anyagok káros hatásaitól is védi szervezetünket. A számtalan ismert pozitív hatása ellenére túlzott fogyasztásával is vigyázni kell, hiszen szervezetünkben olyan kémiai anyagokká bomlik le, melyek a vesekő jelentős részét alkotják. Általános javaslat, hogy napi 4g-ot meghaladó mennyiséget ne fogyasszunk belőle.

A C-vitamin néhány természetes forrása: citrusfélék (citrom, narancs, grapefruit), bogyós növények, zöldségek (paradicsom, paprika), csipkebogyó.

Fokhagyma kivonat

A szerves kénvegyületekben gazdag fokhagyma betegségmegelőző hatása máig vitatott, azonban számtalan egyéb pozitív hatással bír:

  • csökkenti a májsejtekben a koleszterinszintézist;
  • fontos szerepet játszhat a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésében (vérlemezkék összetapadásának meggátolása);

A termékek részletes leírásáért kattints a kiválasztott termékre.

Amennyiben kérdésed / kérésed merült fel a csomag kapcsán, írj nekünk a [email protected] e-mail címre!