Ft

Egészséges ízületek

Betöltés...

Komplex ízületvédő* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

Lecithin* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:

C-vitamin* Kötelező

Választás törlése
Részösszeg:
Add-Ons Option Total:
Komponensek összege:
Teljes összeg:

Ne felejts el minden kötelezőnek jelölt terméket kiválasztani, hogy teljes lehessen a csomagod! Ami kimaradt:

Mit érdemes tudnod erről a csomagról?

Ízületeink épségének megőrzése mozgásunk záloga, így fontos, hogy már azelőtt odafigyeljünk rá, mielőtt a baj megtörténne. Ennek érdekében aktív fizikai igénybevétel mellett megelőzés céljából javasolt évente legalább egy kúrát tartani ízületvédők szedéséből.

Az önmagukban is elérhető speciális ízületvédőket a maximális hatékonyság elérése érdekében néhány további termékkel egészítettük ki, melyek kúraszerű alkalmazása kifejezetten aktív fizikai igénybevétel esetén ajánlott:

Lecithin

A lecithin semleges és poláros lipidek természetes keveréke, a sejtfal építőeleme. Egyik fő alkotóeleme (kolin), mely számos élettani folyamatban kiemelt jelentőségű, így az idegi átvivőanyag szintézisének egyik kiindulási vegyülete. Ahogy a B-vitaminokat a szervezet biokémiai folyamatainak motorjaként emlegetik, úgy a Lecithin az idegrendszer számára motorolajként funkcionál. Gyorsabb reakcióidő, erősebb izom-összehúzódások. Emellett zsírégető hatása is ismert.

A lecithin néhány természetes forrása: növényi olajok, hüvelyesek, kukorica, búzacsíra, teljes kiőrlésű gabonafélék, állati eredetű források, mint tej, tojássárgája, máj.

C-vitamin

A C-vitamin számunkra legfontosabb jótékony hatása, hogy fokozza immunrendszerünk működését. Ha érezzük, hogy valamilyen betegség kerülget bennünket, netán itt az influenza-szezon, megelőzés céljából nyugodtan elkezdhetjük a szedését. Sokan nem tudják, hogy a C-vitaminnak antioxidáns hatása is van, azaz kémiai szerkezete révén megköti a szabad gyököket. Sokan úgy vélik, hogy ennek köszönhetően a rákkeltő anyagok káros hatásaitól is védi szervezetünket. A számtalan ismert pozitív hatása ellenére túlzott fogyasztásával is vigyázni kell, hiszen szervezetünkben olyan kémiai anyagokká bomlik le, melyek a vesekő jelentős részét alkotják. Általános javaslat, hogy napi 4g-ot meghaladó mennyiséget ne fogyasszunk belőle.

A C-vitamin néhány természetes forrása: citrusfélék (citrom, narancs, grapefruit), bogyós növények, zöldségek (paradicsom, paprika), csipkebogyó.

Javaslat

Amennyiben jelentősebb túlsúllyal rendelkezel és most állsz neki az edzésnek, legyen szó futásról, konditermes edzésről, vagy bármilyen olyan sportról, ahol alapvetően nincs melletted szakember, keress egyet és kérd ki a véleményét, hogy a lelkesedésed ne menjen ízületeid rovására (futás helyett séta, egészséges mozgástartományok megismerése stb.).

Speciális készítmények

Ízületvédő termékeinket külön is elérheted ide kattintva, vagy a termékeink között.

A termékek részletes leírásáért kattints a kiválasztott termékre.

Amennyiben kérdésed / kérésed merült fel a csomag kapcsán, írj nekünk a [email protected] e-mail címre!